dilluns, 11 de març del 2013

CARNAVAL 2013



Hi havia el rei carnestoltes, que era en Ramon, tots anàvem disfressats.  Hi Havia indis, una ventafocs, vaquers, pallassos, abelles maies,  nens petits, un pingüí, gent amb caretes de por, i altres amb perruques de dona.
Hi va haver un ball de carnaval, amb els companys de Calafell. Hi havia truites, coca cola i fanta, i vam fer un pica-pica. M M.

 

El divendres va anar molt bé, perquè al ma un grup va preparar les truites, i un altre va fer un taller de maquillatge, on, qui volia, a canvi d´un euro es pintava la cara com volia o segons la disfressa que portava.  
Desps a la tarda amb els de Calafell vam fer un ball al taller, tot i que la música va ser una mica rollo. On el carnestoltes va dir: “Aquí no es treballa està  prohibit, aquesta tarda és per  divertir-se i ballar“. Jo em vaig disfressar d´indi i m´ho vaig passar bé.  Vam menjar truita de patata, carxofa, mongeta i botifarra de ou. D F.

 

 

 

Tots ens hem pintat la cara. Aquest any han vingut els de Calafell, i érem dos tallers fent la festa al taller. El meu grup va fer truita de patates i carxofes. J M
 

l Ramon, disfressat de rei carnestoltes, va dir que el dia de carnaval, no manen ni els monitors ni la Núria ni la Sofia i va manar que tothom havia de  ballar, menjar, beure i passar-ho bé.  S S.

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva donar-nos la teva opinió