dijous, 17 de maig del 2012

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

El divendres dia 20 d’abril a la tarda, el grup de contes vam representar la llegenda de Sant Jordi al taller del STO. Uns dies abans havíem fet el decorat i alguns complements.


Teníem música en directe: el Bero ens va acompanyar amb el flabiol, les castanyoles, el corn, la trompeta, etc. segons convenia.

Després vam ballar sardanes, que els grups de gimnàstica i teatre en van ensenyar.

Ara ja sabem perquè regalem una rosa per Sant Jordi.

Testimonis

El Félix feia de drac i a mi em va agradar fer de cavaller. (Josep)

Jo feia de narradora, vaig llegir molt i estava molt nerviosa. ( Núria)

Jo vaig fer de reina i em va agradar molt tot, m’ho vaig passar molt bé. ( Karen)

Quan va acabar vam aplaudir molt. (Rosa , Cándido, Cristina, Ester i Oscar)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva donar-nos la teva opinió