dilluns, 18 d’abril del 2016

Carnaval 2016


El carnaval em va agradar perquè vam fer caretes i vam posar música per ballar, va fallar una mica la música perquè no sonava molt fort. Vam menjar truita i super bé. Aquesta festa la va coordinar la nova comissió de Festes i els felicito per la feina feta. Jo abans estava a la comissió i també vam donar moltes idees.  ( D.F.)



Fer de rei carnestoltes del Ventall em va agradar molt, perquè anava disfressat.
Amb els meus companys de Calafell, Vendrell i Arboç estava molt content.  ( J.I.)


 
M’agrada el carnaval, perquè ens ho passem “chachipiruli”, vaig ballar amb la Sara Juan i l’ Ani, també es va animar la Teresa. Després amb els monitors. El Bero tocava bé la flauta.  ( M. M.)

Les truites estaven molt bones. (LL. P)



 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva donar-nos la teva opinió