dijous, 9 d’abril del 2015

CARNAVAL 2015






El divendres 13 de febrer,  vam tornar a celebrar el carnaval al STO del Vendrell, amb disfresses i una mica de festa per a passar-ho d’allò més bé tots plegats i en companyia. Ens vam disfressar alguns com marca la tradició. Però no tots es van disfressar alguns es van fer   màscares al taller, i d´altres es van pintar la cara.

Hi va haver-hi moltes disfresses:

de reclusos , Walli , pallasso, princeses i monstres de tot tipus, però sobretot va destacar la Vicki Sorolla, que va ser la Reina Carnestoltes, que va fer un discurs, perquè el Carnaval és un dia diferent per ballar, cridar i menjar truita.


Jo em vaig disfressar d’assassí. (David S.)

Jo em vaig fer una màscara de rei. (Alejandro)

Jo anava vestida de Heidi (Cristina L)

Jo anava de punki (Ivan M)
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per la teva donar-nos la teva opinió